نارسیده ترنج

گفتا من آن ترنجم...

دیوانه ام

سلام

من دیوانه ام

من واقعا واقعا یک دیوانه ام

روزهای فرد حالم خوب است

روز های زوج دیوانه ام

و جمعه ها دیوانه ترین

همیشه از پیدا کردن رابطه بین چیزها خوشم می اومده..از رابطه های عددی که خیلی خیلی بیشتر...واسه ی همین همیشه عاشق سود و کو بودم و هستم

روز های فرد عاشق خودمم..عاشق زندگی..به آینده امیدوارم و دلم میخواد تا آخر دنیا برقصم و شادی کنم

روز های فرد آهنگ شاد پلی میکنم..حامد همایون توی گوشم میخونه مردم شهر بخندید و برقصید

روزهای فرد از ته دل لبخند میزنم..با همه خوبم و نقشه ها میکشم برای مابقی عمرم

ولی امان..امان از وقتی که شب میشود..امان از وقتی که به زوج ها نزدیک میشویم..من دیوانه میشوم..در خودم میروم..از همه چیز ناراضی میشوم.. از  صورتم حالم به هم میخوره..از تیپ و ظاهرم حالم به هم میخوره از جایگاهم حالم به هم میخوره ... من روز های زوج از سر اجبار لبخند میزنم .. از سر اجبار از خونه بیرون میزنم‌..‌و حتی اجبار هم نمیتونه منو وادار کنه درس بخونم..

و جمعه ها.. جمعه ها مزخرف ترین روز های سالند..از بچگی هم حالم از جمعه ها به هم میخورد..پنج شنبه ها خوبند..مهربون .. دلسوز.. پر امید ولی جمعه ها روز یاس و نا امیدی اند انگار تمام غم های سال توی جمعه ها ذخیره شده.. جمعه شب ها ترجیح میدم با کسی حرف نزنم..ترجیح میدم هیچکس طرفم نیاد  .. ترجیح میدم تنها ترین باشم..

جمعه ها خود به خود بدترینند.. چه برسه به اینکه شب قبلش تا صبح کابوس دیده باشی..

چه برسه به اینکه توی خواب حتی نتونی فریاد بکشی..

چه برسه به اینکه حالت از خودت هم به هم بخوره

چه برسه به اینکه با عصبانیت و خشم واسه نماز صبح بیدار بشی..

چه برسه به اینکه ....

پ ن: گاهی اوقات از خودم میپرسم عاطفه!تو مطمئنی ۱۸ سالته؟؟

تو مطمئنی یه جایی...توی شکافی از زمان یه دفعه پیر نشدی..

گلی میگفت عوض شدی..میگفت بزرگ تر شدی.. تا کجا قراره بزرگ بشم؟؟

وقتی بهشون گفتم توی خواب شب تا صبح دندون هامو به هم فشار دادم و صبح از شدت دندون درد در حال مرگ بودم خیلی تعجب کردن

پرسیدن عاطفه تو داری با خودت چیکار میکنی

پ‌ن۲:میشه بدون نظر نرید؟؟

میشه یه چیزی کامنت کنید..

میشه نذارید اینجا اینقدر ساکت باشه..

میشه نذارید حس کنم حتی توی این اینترنت بی صاحب هم تنهام؟؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مسیر گم است و ناپیدا..
و من سرگشته ام در این دهر دریوزه..
اینجا مینویسم تا کم شود از بار سخن.... تا سبک گردم برای پرواز
توییتر کفاف کاراکترهایی که مغزم رو پر کردن نمیده... موشتن داره از یادم میره و این خبر تلخیه...
اینجا سعی میکنم طولانی بنویسم.. اسم و آدرس رو عوض کردم چون آدم اون زمان نیستم..
حال من بالاخره خوب میشه
بالاخره روزی میرسه که مثل سگ جون بکنم تا به آرزوهام برسم..
و روز و شب هام شیرین خواند شد.
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan